Kotwa sworzniowa INOX A4 FISCHER FBN II 10/20 (96) - 50 szt.
Opis
CENA DOTYCZY CAŁEGO OPAKOWANIA - 50 SZTUK !
Kotwa ze stali nierdzewnej A4
Kotwa sworzniowa INOX FBN II o rozmiarze 10/20 (96) firmy Fischer, to kotwa do betonu wykonana ze stali nierdzewnej A4, która została przeznaczona do stosowania na zewnątrz oraz w wilgotnych pomieszczeniach - do montażu wstępnego, oraz przelotowego. W momencie dokręcania nakrętki stworzeń jest wyciągany napierając na klips rozporowy. Wywołuje to jego dociśnięcie do ścianek wywierconego otworu.
ZALETY:
Kotwa sworzniowa ze stali nierdzewnej (INOX) A4 z linii FBN II firmy Fischer charakteryzuje się wieloma zaletami, m.in.:
- Typ kotwy FBN II gwarantuje największą nośność w tzw. betonie niezarysowanym – nie da się więcej uzyskać z podłoża.
- Posiada długi gwint, który pozwala na montaż kotwy z odstępem ze zmienną długością użytkową.
- Oszczędza czas pracy, gdyż posiada zredukowaną głębokość zakotwiczenia, który ma wpływ na znacznie krótszy czas wiercenia otworu w podłożu, minimalizuje również szansę natrafienia na zbrojenie.
- Posiada także zredukowaną głębokość zakotwienia dla średnic 8 do 16, np.: w przypadku małych obciążeń lub przy problemach związanych z natrafieniem na zbrojenie.
- Oznaczenie umieszczone na czopie kotwy sworzniowej pozwala na szybką identyfikację kotwy oraz ustalenie głębokości zakotwienia po jej zamontowaniu.
ZASTOSOWANIE kotwy Fischer FBN II:
- Beton niezarysowany C20/25 do C50/60
Nadaje się do mocowania:
- konstrukcji stalowych
- szyn
- konsol
- podpór
- regałów
- tras kablowych
- maszyn
- schodów
- bram
- fasad
- futryn
- konstrukcji drewnianych
SCHEMAT MONTAŻU kotwy sworzniowej INOX A4 FBN II FISCHER:
Dane techniczne
Aprobata | ETA |
Oznaczenie na łbie | D |
Mocowanie / Gwint | M 10 x 56 |
Średnica wiertła ∅ | 10 mm |
Średnica zewnętrzna podkładki x grubość | 20 x 2 mm |
Całkowita długość kotwy | 96 mm |
Długość użytkowa | 20 mm |
Głębokość kotwienia | 50 / 40 mm |
Minimalna głębokość przy montażu przelotowym | 88 mm |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.