Tarcza do szlifowania INOX-PRO 125x6,5 INCO FLEX
Opis
Tarcza do szlifowania INOX-PRO o wymiarach 125 x 6,5 mm firmy INCO FLEX, to niezwykle wydajna i skuteczna tarcza przeznaczona głównie do szlifowania stali nierdzewnej, konstrukcyjnej i stali wysokostopowych o dużych i małych przekrojach. Jest to tarcza z obniżonym środkiem (typ 27).
INOX-PRO to tarcza pochodząca od polskiego producenta materiałów ściernych INCO FLEX - charakteryzująca się bardzo wysoką jakością wykonania oraz uznaniem wśród klientów, zarówno z kraju, jak i za granicy. Produkty marki INCO FLEX spełniają najwyższe standardy jakości. Testowane we własnych laboratoriach i działach kontroli zapewniają optymalne parametry pracy.
ZASTOSOWANIE tarczy do szlifowania INOX-PRO:
Podstawowe zastosowanie:
- Szlifowanie stali zwykłej, nierdzewnej i kwasoodpornej, konstrukcyjnej oraz stopowej o małych i dużych przekrojach.
- Szlifowanie spawów, czyszczenie oraz kształtowanie.
WŁAŚCIWOŚCI:
- Wydajność (żywotność): wysoka
- Szybkość skrawania: wysoka
- Odporność na starzenie: podwyższona
- Komfort pracy: bardzo wysoki
Gwarancja jakości i bezpieczeństwa
INCO FLEX jest pierwszym w Europie producentem materiałów ściernych, które certyfikowane są przez TÜV Rheinland - produkty i proces ich wytwarzania zostały sprawdzone przez niezależną Jednostkę Certyfikującą. Tarcze ścierne INCO FLEX zostały oznaczone słowami: "Bezpieczeństwo" i "Produkcja kontrolowana" co oznacza, że zostały poddane rygorystycznym testom zapewniającym o spełnieniu wysokich standardów bezpieczeństwa oraz że zakład produkcyjny poddawany jest regularnym kontrolom.
Dane techniczne
Rozmiar (mm) | Ø 125 mm |
Grubość tarczy | 6,5 mm |
Otwór (rozmiar) | 22,23 mm |
Mocowanie | otwór |
Obroty maksymalne | 12 250 obr./min. |
Zalecana / max. prędkość | 80 m/s |
Zalecane przeznaczenie | do szlifowania stali zwykłej, nierdzewnej (inox), stali kwasoodpornej, konstrukcyjnej i stopowej |
Typ tarczy | 27 - tarcza wypukła do szlifowania |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.