KOŁEK SX PLUS 4x20 (OPK. 200 SZT.) FISCHER
Opis
Kołek rozporowy fischer SX Plus 4 x 20
Wysokiej jakości nylonowy kołek rozporowy Fischer SX PLUS - bardzo trwały, uniwersalny. Do stosowania z większością materiałów budowlanych - z wkrętami do drewna, płyt wiórowych, jak również z wkrętami ASL.
Przedmiotem oferty jest 1 opakowanie kołków rozporowych SX PLUS 4x20 firmy Fischer = 200 szt.
ZALETY kołka rozporowego SX PLUS Fischer:
- Rozpieranie w 4 kierunkach zapewnia bezpieczny montaż i przenoszenie dużych obciążeń.
- Skrzydełka kołka utrzymują go w ustalonej pozycji podczas wstępnego montażu.
- Specjalny kształt kołka ułatwia wsunięcie go do otworu za pomocą kilku uderzeń młotkiem.
- Niewielki kołnierz na obrzeżu kołka zapobiega zbytniemu zagłębianiu się do otworu.
- Wyczuwalny moment dokręcania zapobiega niepożądanemu przekręceniu się wkręta.
MONTAŻ kołka rozporowego SX Fischer:
- Rodzaj montażu: wstępny i przelotowy.
- Wymagana długość wkręta: długość kołka + grubość elementu mocowanego + średnica wkręta.
- W przypadku montażu przelotowego należy zastosować większą średnicę wkręta.
- W przypadku montażu w gazobetonie oraz materiałach z pustką otwór należy wiercić bez udaru.
INSTRUKCJA MONTAŻU:
ZASTOSOWANIE:
- Beton,
- Beton sprężony,
- Kamień naturalny o zbitej strukturze,
- Cegła pełna,
- Cegła pełna cementowowapienna,
- Bloczki z betonu lekkiego,
- Gazobeton,
- Panele z płyt gipsowych,
- Pustaki z betonu lekkiego,
- Perforowana cegła wapienno piaskowa,
- Pustak szczelinowy ceramiczny,
- Pustak szczelinowy silikatowy.
DO MOCOWANIA:
- Obrazów,
- Detektorów ruchu,
- Lamp,
- Skrzynek na listy,
- Włączników elektrycznych,
- Półek ściennych,
- Uchwytów na ręczniki,
- Luster,
- Wieszaków,
- Karniszy
Przykładowe zastosowanie:
![]() |
![]() |
„Źródło obrazu: Grupa fischer”.
Dane techniczne
Rodzaj kołka | SX 4 x 20 |
Materiał (z którego został wykonany) | nylon |
Średnica wiertła Ø | 4 mm |
Dł. kołka = min. głębokość kotwienia | 20 mm |
Minimalna głębokość wiercenia otworu | 30 mm |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.