Dysk talerzowy z włókniny sprasowanej XL-RD 3M 125 x 12 mm
Opis
Dysk talerzowy z włókniny sprasowanej XL-RD firmy 3M o średnicy 125 mm i grubości 12 mm. Jest wykonany ze specjalnie sprasowanej włókniny Scotch-Brite EXL, którą można profilować. Z tego względu dysk talerzowy XL-RD od 3M umożliwia idealne dopasowanie się do specyficznego i nietypowego kształtu szlifowanego elementu. posiadają pierścień ścierny wykonany z włókniny sprasowanej, który połączony jest z podkładką wykonaną z włókna szklanego - takiego samego jak w większości popularnych dyskach lamelkowych.
Dysk talerzowy z włókniny sprasowanej XL-RD 3M 125 mm x 12 mm jest dostępny w gradacji: 2S FIN.
Dyski talerzowe 3M XL-RD posiadają pierścień ścierny wykonany z włókniny sprasowanej, który połączony jest z podkładką wykonaną z włókna szklanego - takiego samego jak w większości popularnych dyskach lamelkowych.
ZASTOSOWANIE dysku talerzowego z włókniny sprasowanej 3M 125 mm:
Dyski talerzowe z włókniny sprasowanej 3M XL-RD 125x12 w szczególności rekomendowane są do obróbki spawów pachwinowych, jak i wygładzania płaskich powierzchni materiałów takich jak: stal zwykła, stal nierdzewna, metali nieżelaznych oraz aluminium.
Gwarantują precyzyjne wykończenie bez jakichkolwiek zarysowań powierzchni. Idealne również do:
- przygotowania powierzchni pod polerowanie końcowe
- zagładzania powierzchni
- usuwania śladów korozji i tlenków
- usuwania defektów występujących na obrabianej powierzchni
- gratowania
- tępienia krawędzi
DOSTĘPNE GRADACJE:
- 2S FIN
Dane techniczne
Rozmiar (mm) | Ø 125 mm |
Grubość tarczy | 12 mm |
Otwór (rozmiar) | 22 mm |
Mocowanie | otwór |
Materiał ścierny | włóknina |
Typ ziarna (nasyp) | włóknina Scotch-Brite EXL |
Gradacja | 2S FIN |
Podłoże (podkład) | podkładka z włókna szklanego |
Obroty maksymalne | 7600 obr./min |
Zalecana / max. prędkość | 50 m/s |
Kolor | szaroniebieski |
Zalecane przeznaczenie | stal zwykła, stal nierdzewna, metale nieżelazne, aluminium |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.